Aktualnie online
· Gości online: 3
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 163
· Najnowszy użytkownik: Valzaver
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 163
· Najnowszy użytkownik: Valzaver
Logowanie
Partnerzy
Losowa Fotka
Zobacz temat
Kostka dublująca w wyścigu
|
||||||||
entragian |
Dodany dnia 16.06.2016 10:36:24
|
|||||||
Użytkownik Postów: 143 Data rejestracji: 20.05.2015 |
Rozumiem, że Keith Count ani EPC tu nie zadziała - czy się mylę? Zasada 8-9-12? Jak można podejść do tej sytuacji? Pewnie pozycje referencyjne? Jako ciekawostka - wynik 1-0 dość dużo zmienia w rozmiarze ewentualnego błędu decyzji (w porównaniu do 0-0).
|
|||||||
|
||||||||
niuniuch |
Dodany dnia 16.06.2016 13:09:01
|
|||||||
Główny administrator Postów: 255 Data rejestracji: 14.11.2014 |
Od razu takie sobie zaawansowane problemy dajesz . Podchodząc do nauki tematu polecam analizować na Unlimited Games, lub przy 0-0 w długim meczu (np do 13). Schodząc z długością meczu poniżej 7, masz bardzo duże prawdopodobieństwo że odczujesz wpływ specyfiki wyniku. Rzecz w tym, że Keith Count, a także wszystkie inne metody są skalibrowane tak, żeby podpowiadać poprawną decyzję w sytuacji normalnej, gdzie take point* przeciwnika wynosi ok 20% (XG przy unlimited games pokazuje dokładnie 20%). Keith Count wychodzi +5, więc powiedziałbym, że ND/T. Natomiast gdybym był światowej klasy graczem, to wiedziałbym że przy stanie 1-0 w meczu do 5, take point przeciwnika wynosi 21,3%, co oznacza że można dublować o 1 pip wcześniej, więc może to być D/T. *take point, to % szans przy których nie ma znaczenia czy przyjmiemy dubla czy nie - wartość oczekiwana jest taka sama Alea iacta est
|
|||||||
|
||||||||
niuniuch |
Dodany dnia 16.06.2016 13:18:31
|
|||||||
Główny administrator Postów: 255 Data rejestracji: 14.11.2014 |
A w ogóle, to jak się uczysz metody to może lepiej zacząć od Isight: http://www.bkgm.com/articles/Reichert...isight.pdf Teoretycznie daje niższy średni błąd. Mi jakoś Keith tak już wszedł w krew, że nie chce mi się uczyć nowej metody szczególnie że różnica jest niewielka, ale jakbym się uczył od nowa, to bym wolał Isight. W tej sytuacji wychodzi +5 czyli D/T Alea iacta est
|
|||||||
|
||||||||
kasz |
Dodany dnia 16.06.2016 13:26:33
|
|||||||
Użytkownik Postów: 107 Data rejestracji: 24.02.2015 |
Mnie wychodzi +7, bo dodałbym 1 oczko Białemu za połączenie luki na 3-ce z dużym stackiem na 4-ce. Więc definitywnie nie kontruję, i łatwy take. Zdziwiłbym się, gdyby to był double. Wynik w meczu wpływa bardzo mocno na kontry w pozycjach typu blitz, prime vs prime, ogólnie gammonicznych. Natomiast w wyścigach raczej mało, poza bardzo już bliskimi końca meczu (np 2-away / 3-away). Jego rekontry nie są jakieś bardzo bolesne, bo przy prowadzeniu 4-away/5-away mamy take point 22%, więc "normalny". Ale błąd na pewno jest nieco większy niż w unlimited game albo przy 0-0 w długim meczu, bo mając prowadzenie powinniśmy kontrować ostrożniej i bronić wyniku, a nie oddawać kość na wysokiej wartości, dając przeciwnikowi okazję do szybkiego odrobienia strat. |
|||||||
|
||||||||
entragian |
Dodany dnia 16.06.2016 17:13:52
|
|||||||
Użytkownik Postów: 143 Data rejestracji: 20.05.2015 |
||||||||
|
||||||||
niuniuch |
Dodany dnia 16.06.2016 17:54:43
|
|||||||
Główny administrator Postów: 255 Data rejestracji: 14.11.2014 |
Generalnie w takich średnio dalekich wyścigach 1 pip to tak między 1-2%. Im krótszy wyścig tym więcej jest 1 pip warty. Tylko wiadomo - pip pipowi nie równy - przesunięcie z 6->5 daje więcej niż 2->1 Alea iacta est
|
|||||||
|
Przejdź do forum: |