Aktualnie online

· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 163
· Najnowszy użytkownik: Valzaver

Kalendarz

Kwiecień 2024

Pon Wto Śr Czw Pia Sob Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Partnerzy

Kurnik

EUBGF

EBIF Deutschland

Losowa Fotka

Zobacz temat

 Drukuj temat
Problemy by niuniuch
niuniuch
Postanowiłem założyć konkurencyjny wątek Uśmiech.

A oto pierwszy problem:

Problem 1:



is Player 2


score: 0
pip: 102
11 point match
pip: 112
score: 0


is Player 1
to play 51

Alea iacta est
 
entragian
1. W wyścigu przewagę ma czarny, więc bicie 7/2*, dodatkowo za takim ruchem przemawiają:

- trochę lepsza baza białego (bez dziur)
- blotka w bazie czarnego
- zduplikowana 2-ka (wejście z bara i pokrycie w bazie)

Tylko co z 1-ką...

11/10 chyba mało konstruktywne, może poza rzutami 26 35 44, które pokryją punkt 2 zakładając, że nie zostanie zbity

7/6 uchroni przed podwójnym biciem w przypadku wyrzucenia 25 przez czarnego

2/1 - to dziwny ruch, który wydaje się jeszcze bardziej dziwny, a może poprawny? w przypadku fana czarnego, biały ma o 6 punktów oddaloną blotkę do krycia

2. A może jednak nie bić, w końcu 5-prime to mocna konstrukcja, więc być może 20/14 gdyż albowiem:
- zduplikowana 2-ka (bicie, krycie)
- wyrzucenie przez czarnego 61, 62, 65 wystawia blotkę na bezpośrednie bicie lub dwu-bicie Z przymrużeniem oka
- wyrzucenie 66 przez czarnego jest koszmarem (dla niego)
- najlepsze rzuty dla czarnego to 64 63, ale tez nie są idealne, bo albo zostawiają blotkę na powrotne bicie albo nie kryją

Ostatecznie chyba po długim namyśle zagrałbym 20/14. Pierwsza myśl to jednak 7/2* 7/6.
 
kasz
Pasywne 11/6 5/4 oddaje inicjatywę - rywal ma parę jokerów atakujących (11, 12, 13, 44). Każda 6-ka w obliczu jego prowadzenia w wyścigu jest niebezpieczna, a będziemy mieli tylko jedno działo na przedpolu.

Klasyczny tempo hit 7/2* 7/6 nie ryzykuje wiele, bo nawet jak nas trafi, to ma blotkę w domu, której raczej nie pokryje w tym samym rzucie. Będziemy mieli strzał z bandy, albo szansę na kotwicę, a w najgorszym przypadku gdy nie wejdziemy, rywal będzie za naszym 4-punktowym blokiem i będzie się musiał martwić o swoją blotkę w domu.

Ze względu na tyły w wyścigu i obecność blotki w bazie przeciwnika, zagrałbym 7/2* 7/6.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.05
4,137,986 unikalne wizyty